Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Diefstal Douane/bagage afhandeling Margarita

  • John

    Wees op u hoede ..wij zijn 7 oktober net een ploeg door de douane gegaan op Porlamar bij ons is een camera gestolen Medion en bij andere mensen een laptop en camera ..zij moesten de koffer openen bij de douane en daarna werden zij gesommeerd weer te gaan .

    Eenmaal thuis gekomen waren zij de laptop en camera kwijt.

    Wie heeft er ook deze ervaringen op Isla Margarita ???

  • Vanneste Inez

    Hoi,

    Per toeval ziek je oproep. Ik ben in augustus ll naar Isla geweest. Mn gloednieuwe camera NIKON met grote lens werd vermoedelijk ook bij vertrek bij de douane gestolen. Daar kan ik nog mee leven maar heb geen enkele foto en die waren heel erg mooi… Had echt wel mn best gedaan.

    Doodmoe op de luchthaven aangekomen van het vele rondtrekken heb ik mn fototoestel in mn handbagae gestopt en meegegeven met de bagage, ik vroeg nog aan de bediende of het geen probleem was en die zei van neen. toegekomen in Frankfurt wou ik nog eens de herinneringen ophalen en wat bleek: het fototoestel zat niet meer in het daarbijpassende zakje. Raar want alleen het toestel was weg zonder bijpassende kabels. Ze hebben wel pech want deze kon niet meer worden verkocht daar deze al toegeplakt was met tape (was gevallen). Heb een paar keer gebeld naar de luchthaven toen ik weer thuis was maar zonder resultaat… Het is heel erg spijtig van de foto's die zijn onbetaalbaar…

  • marino vermeulen

    Hallo,

    Ben jij de Inez Vanneste uit Zwevegem?

    Goeten!