Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat zullen we drinken?

  • krikke

    Hoi,

    Wat ik me afvroeg, wat moeten we absoluut gedronken hebben in Venezuela?

    Ik heb al begrepen dat Polar bier zeer populair is maar wij Belgen vinden toch dat er niets kan tippen aan ons eigen bier ;-)

    Wat met coctails, maar ook niet-alcoholische dranken? Want in die temperaturen zal het teveeel aan alcohol mssch vreed verkeerd aflopen….

    Adios,

    Krikke

  • jan

    Er is ook een ander merk bier in Venezuela die bekendheid geniet, ik weet niet meer welke? Het begint met een S volgens mij???

    Weet je wat ik altijd dronk in Venezuela?

    Het gleed mooi door mijn keeltje en wordt aqua genoemd:-)

  • Holandecito

    Drink eens een merengada of een batido.

    Er zijn normaal gesproken veel verschillende soorten merengadas en batidos van vers fruit mogelijk.

    Merengada is vers fruit met melk en/of ijs even in de blender en je hebt een heerlijk verfrissende cocktail. (zonder alcohol)

    Merengada de Parchita, dit is van passievrucht.

    Merengada de Patilla, dit is watermeloen.

    Merengada de Piña, dit is ananas.

    Merengada de Lechoza, dit is papaya, enz, enz.

    Batido is vers fruit met ijsblokjes, even door de blender en je hebt een heerlijke cocktail ook weer zonder alcohol.

    Batido de Parchita, enz, enz.

    Chicha is een drankje dat je zeker eens moet proberen, ik weet niet exact wat er allemaal in zit maar het is heerlijk.

    Dat bier met die S is vast Solera, er is ook nog Brahma, Regional, Polar wat mijn biertje is.

    Pas op met bier, want velen onder ons gaan aan den dunne van bier vooral van light bier in Venezuela.

    Drink ze met smaak, Los Holandecitos

  • Roy

    Ik krijg er spontaan zin an!

    Mooi en compleet overzicht. Dames en heren jullie zullen er versteld van staan dat je zelfs in je all-incluisive hotel heel veel lekkere cokctails kunt krijgen, gratis ja. Fooitje waard hoor! En buiten het hotel kosten ze ook haast niets (als je in euro's denkt)

    > Pas op met bier, want velen onder ons gaan aan den dunne van bier vooral van light bier in Venezuela.

    Haha en dan zeggen dat het door het eten komt hè?

    Moet zeggen heb nergens last van ;-)

    ALEX (B.) misschien moet je dus dat bier achterwege laten, je hoort het Dokter Holandecito heeft de oorzaak van de “onrust” gevonden! Weeer wat wijzer.

    Ps. alle gekheid op een stokje, het is vaak ook ijskoud dat bier en de drankjes, dat valt mensen ook niet goed.

  • erik

    En natuurlijk COCOFRIO, het water van de cocosnoot direct uit de noot.