Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

doen!

  • krikke

    Moet je zeker doen Roy!

    Mijn ervaring leert mij dat het gros van de Venezolanen hun achtertuin zelf niet kent… wat zeer jammer is want het is een wondermooi land met heel wat potentieel! Alleen jammer van de negatieve berichtgeving. Hoewel mede hierdoor voel je vaak dat de mensen extra hun best willen doen voor jou, wat zeker geldt voor de organisatie(s) waarmee we reisden maar ook de kleine man in het restaurant of zelfs in de winkel. Ik vond Venezolanen bv vele malen vriendelijker dan Grieken!

    Een voorbeeld. In Las Trincheras moesten we een jeep terug nemen naar Ciudad Bolivar, maar blijkbaar zaten we op de verkeerde, die veel te traag reed waardoor we onze aansluiting met de nachtbus naar Caracas dreigden te missen…We hadden geen GSM mee zodat we hen niet konden verwittigen! Eens ter plekke maar een half uur te laat was de bus al weg, MAAR men had reeds 3 noodscenario's klaar want we moesten de dag erop onze vlucht hebben naar Los Roques. Ofwel ging iemand ons met de wagen naar Caracas voeren, ofwel met de bus naar Maracay en dan met de wagen naar Caracas, ofwel een andere nachtbus naar Caracas. Uiteindelijk werd het het laatste. Van comfort gesproken… Hoedje af voor Osprey en Adrenaline tours!

    grtz

    krikke

  • krikke

    Dit moest eigenlijk een antwoord zijn op Roy zijn bericht, maar ben blijkbaar nog wat vermoeid van mijn overweldigende reis naar Venezuela…;-)

  • Roy

    Nee te gek man, mooi is dat! Dat klopt wel. Hier komt uiteindelijk alles toch nog goed (meestal).

    Leuke verhalen ga zo door!