Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

extra bagage in vliegtuig

  • Helen

    Weet iemand toevallig hoeveel je extra moet betalen wanneer je meer dan 10 kg begage meeneemt bij binnenlandse vluchten? We hebben er namelijk een nodig naar Canaima en weer terug en aangezien we 2 maanden gaan backpacken weet ik niet of we het met 10 kg redden.

  • herman

    Helen, volgens mij is de ruimte meer het probleem. er wordt gevlogen met kleine vliegtuigjes. het lijkt mij handiger om met het hotel waaruit je vertrekt een afspraak te maken om je bagage daar te laten staan en op te halen als je weer terugkomt uit Canaima.( een schitterende tocht is dat trouwens). Als je gaat backpacken moet je ook eens naar de Orinoco Delta komen. bv .Piacoa in Delta Amacuro, daar hebben wij een Posada. Posada La Montana. te; 0058 -287-414-4314.

    De website in nog niet in de lucht.momenteel ben ik weer in NL maar eind volgende week vliegen wij weer terug.

  • Helen

    dan wordt het inderdaad bagage achterlaten.

    De orinoco delta lijkt me schitterend. We hebben echter al een hoop andere tours in de planning staan dus het is een beetje afhankelijk van de hoeveelheid tijd en geld die we overhebben of je ons ziet verschijnen ;) ik heb je adres in ieder geval genoteerd!

    bedankt en groetjes