Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hotel en bussen Caracas

  • Bibi

    Hallo iedereen,

    Volgende maand vertrekken mijn vriend voor 3 weken naar Venezuela voor een rondreis. Spijtig genoeg moeten we nog alles plannen. Voor de eerste dagen hadden we volgende vragen:

    1. Kent er iemand goed en goedkoop hotel in Caracas, event in de buurt van de luchthaven (gelezen dat hotels daar vrij duur zijn, klopt dat?)? We komen aan op zaterdagvond 22u dus kunnen ons niet zo veel zoeken nog veroorloven (ook gelet op de veiligheid).

    2. Is er een website waarop de bussen vermeld staan die vertrekken vanuit caracas? Regelmatig gelezen dat Caracas vrij tegen valt, dsu zouden we eventueel de zondag al direct door reizenm, rijden er dan bussen?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Mark en Bibi

  • Ben

    In dit hotel heb ik meermaals overnacht, het is dicht bij het vliegveld

    http://www.hotelcatimar.com/index_us.htm

    Wat die inetrnetsite betreft, daar kan ik je geen antwoord op geven.

  • karen

    Hey Bibi,

    ik ga volgende week naar Venezuela en heb daarom wat op het internet gesurfed op zoek naar….busmaatschappijen met bussen vanuit Caracas

    www.rodovias.com.ve (vlakbij metrostation Colegio de Ingenieros)

    www.globalexpress.com.ve (vlakbij Banderas)

    www.turislago.com.ve (ik dacht ook vlak bij Banderas)

    www.aeroexpresos.com.ve (in Altamira)

    Allemaal overzichtelijke websites met de verschillende bestemmingen, reisduur en soms prijzen….echt goed betaalbaar zeg!! Zo te zien lijken het betrouwbare maatschappijen, maar ik ben er nog niet geweest dus dat kan ik verder (nog) niet bevestigen.

    Saludos Karen

  • Alpha

    Hoi Bibi,

    Als ik naar Caracas moet of vertrek neem ik altijd deze busoperator www.dimacorp.com/originals/aeroexpresos/

    Deze is (persoonlijke mening) echt toppie. goede airco, niet te koud. De nieuwste films worden er getoond en dan een perfecte beenruimte en ligstand.

    Groet

    Alpha

  • Roy

    Heb zelf prima ervaring met Rodovias. Zijn niet de goedkoopste maar rijden wel in convooi en hebben super mooie bussen, zijn betrouwbaar, op tijd, en hebben vaak privé terminals. Wel zo veilig en handig!