Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aankomst in caracas en dan?iemand een tip?iets op korte afstand?+strandvraag

  • jessica

    hallo,

    als wij aankomen in caracas willen we meteen ervandoor

    naar een leukplaatsje op niet te lange afstand van caracas (we zijn dan natuurlijk behoorlijk brak!)

    iemand een tip?

    is er een mooi strand/leuk strandplaatsje dichtbij caracas?

    wat is het mooiste strand eigenlijk wat op korte afstand van caracas ligt??

    wat is trouwens volgens jullie het mooiste strand van venezuela?

    groetjes jessica

  • jessica

    mijn reisgenootje had het over maraqai?

    2 tot 3 uur met de bus (heb ik eigenlijk niet zo'n zin in na die lange vliegreis)

    is dat iets?een leukplaatsje?wat te zien/doen daar?

    is het sowieso nie handiger eerst met de kust te beginnen als je 3 weken gaat rondreiuzen in venezuela?want als je in caracas bent, ben je toch al vlakbij het strand?

    anders blijf je heen en weer gaan?of zie ik de kaart van venezuela nou fout voor me?

    hoelang is het vanaf caracas naar het strand/naar een leuke strandplaats?gaan de bussen vaak?

    wij eindigen in ciudad de bolivar. dus vandaar mijn vraag over wat handig is, wilnie te veel heen en weer reizen.

    groetjes!

  • dirk

    in caracas ben je toch al minstens tussen een half uur en een uur rijden van het strand. en kan zelfs nog veel langer zijn. hangt af van het verkeer.als je een leuk plekje wil, zou ik voor choroni kiezen, maar dat is al een halve dag met de bus vanuit caracas. caracas ligt toch een stukje rijden van de zee.

  • jessica

    een half uur of uuur is niet lang, toch?!

    wou dat ik zo dichtbij t strand woonde;-)

  • herman

    ide stranden bij Caracas zijn vervuild. je kan naar Choroni of naar de stranden ten noorden can Puerto La Cruz. maar als ik jou was zou ik voor de eerste nacht een hotel nemen in de buurt van de luchthaven. zie eerdere berichten op de prikpagina.