Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Expers gezocht

  • margreth

    Hoi

    We zijn druk bezig met het uitzoeken van een rondreis Venezuela

    nu heb ik er 2 gevonden die me wel wat lijken

    Reis 1 :Porlamar - Cumana - Guacharo grot - Caripe

    Orinoco Delta - El Callao - San Rafael de Kaimoran Gran Sabana

    Sta Elena de Uairen - Canaima - Arekuna

    Reis 2 Porlamar - Maturin Warao indianen -Caripe - Cueva del Guachoro

    Orinoco - Paria - Jungler-river Delta - Orinoco Paria camp

    San Lucia river - paria Peninsula - Carupano - Morro de Puerto Santo

    nu de vraag aan de expers wilde reis is de mooiste hopenlijk wil iemand mij helpen

    groetjes Margreth

  • Alpha

    Hoi Margreth,

    Ondanks dat ik nu een tijdje hier in Venezuela woon, ben ik nog steeds geen expert in reizen kiezen.

    Maar voor mij staat je keuze nummer 1 wel zeer hoog op mijn verlanglijstje dit kan je zien als een wereld trip.

    Kijk even op deze website over Canaima en de grand Sabana

    Je kan dan vast in de stemming komen met de video's

    http://www.lagransabana.com/video.htm

    Groet

    Alpha

  • karen

    Hoihoi,

    Niet alle plaatsen zijn mij bekend, maar de Gran Sabana vond ik achteraf absoluut onmisbaar in mijn Venezuela reis… succes met de planning!!

    Saludos Karen

  • Roy

    Zonder twijfel kan ik je nummer 1 aanbevelen gewoon omdat Canaima en Arekuna zeker aan te bevelen zijn, zoals je ziet komt zelfs in reis 1 ook de Orinoco Delta voor dus deze is gewoon COMPLEET!

    Ik vond zelf dat Jungle Rivier en Paria niet zo spectaculair eerlijk gezegd, net als dat in Carupano weinig te zien valt, terwijl Cumana de eerste stad is van Zuid Amerika, het heeft dan toch wel wat om daar geweest te zijn!

    Heel veel succes!