Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vliegveld caracas

  • Karin

    Wij gaan over 2 weken naar Venezuela en willen daar rondreizen. We komen aan om 5 uur op het vliegveld van Caracas en willen eigenlijk mijden om Caracas in te moeten voor een overnachting. Weet iemand of het mogelijk is om direct vanaf het vliegveld een bus te nemen naar Maracay? Alvast bedankt.

  • herman

    Karin,

    vanaf de luchthaven kan je geen bus nemen naar Maracay volgens mij.

    Het beste is dan een taxi te nemen van de luchthaven naar busterminal Las Banderas.

    Ik betaalde de laatste keer BS 120.000,= maar toen was het viaduct nog niet klaar.

    Ik heb de laatste keer prijzen gezien (begin augustus) van BS 65.000,=

    Heb je al een hotel geboekt? want de rit naar Las Banderas duurt circa 45 minuten

    en de rit naar Maracay 2,5 uur. dus het is al donker als je aankomt.

  • Alpha

    Hoi Karin,

    Volgens mij heeft Herman helemaal gelijk. Ik heb het hier ook even nagevraagd.

    Er is wel een goedkopere manier om naar de busterminal te gaan.

    Dat zijn de minibusjes 15.000Bs naar “let op” Altamira, van hieruit naar Las Banderas.

    En dan hetzelfde wat Herman zegt in zijn posting.

    Je komt dus zo wie zo in Caracas.

    groet

    Alpha

  • Ben

    Karin,

    Als je niet te ver wilt reizen, neem dan eens een kijkje op onderstaande link.

    Een hotel vlak bij het vliegveld.

    http://www.hotelcatimar.com/index_us.htm

  • herman

    Karin,

    dit hotel is een goede keus, alleen moet je geen kamer vragen aan de straatkant.

  • karin

    Bedankt allemaal voor het meedenken! Blijven nu toch gewoon een nachtje in Caracas.herman schreef:

    >

    > Karin,

    >

    > dit hotel is een goede keus, alleen moet je geen kamer vragen

    > aan de straatkant.

  • Gijs Vermeer

    Dag mensen,

    ik ben van plan om in hotel catimar te verblijven in caracas, volgens jullie geen slechte keus.

    Mijn vraag is of het nodig is om gebruik te maken van de pick up service van het hotel. vanwege de criminaliteit, (die schijnt er te zijn).

    Of kan ik beter een taxi pakken als ik op het vliegveld ben?

    Ik hoor het graag,

    M.v.g

    Gijs

  • herman

    je kan gebruik maken van de pickup service van het hotel, de meeste taxichauffeurs zijn net zo als in Nederland niet te vertrouwen.