Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van caracas naar coro

  • marleen

    Hoi iedereen,

    Heb onze vakantie geboekt van 13 juli tot 3 augustus 08. Zou heel graag mooie stranden hebben en leuke duikplaatsen. We nemen in ieder geval een paar daagjes Los Rocques.

    Voor de rest zouden we graag langsheen de kust reizen van Caracas naar Coro. We hebben 3 weken en we hebben geen zin om gans de vakantie rond te touren. Wat we zoeken zijn dus enkele leuke plaatsen aan deze kust waar we dan een paar dagen kunnen verblijven en vandaar uit uitstappen en andere leuke dingen doen.

    Mijn vraag, welk zijn tussen Caracas en Coro de leukste stopplaatsen, wat betreft stranden, duiken, natuur maar ook wat betreft restaurantjes en mogelijkheden om te verblijven. Hiermee bedoel ik geen 5 sterren all - in formules. Wat ik bedoel om te overnachten is meer iets in het genre kamer met ontbijt of een soort guesthouse.

    Heeft iemand enkele ideetjes voor ons, zou het heel leuk vinden want de documentatie die je op internet vind is toch vrij beperkt.

    Marleen.

  • herman

    marleen,

    je zou naar Choroni kunnen gaan en Chrichirivichi, echter je reist in de regentijd en dan zou je wel eens problemen kunnen hebben om Choroni te bereiken.

    Posadas zijn er in overvloed

  • marleen

    Hoi Herman,

    Is het beter misschien langs de ander kant richting Barcelona te reizen. Wat moet ik mij voorstellen bij de regentijd af en toe een bui of een ganse dag, zoals de monsoon in Thailand.

    Marleen

  • herman

    hoi Marleen,

    het beste is dan de stranden te nemen langs de kust na Puerto La Cruz.

    Tussen Caracas en Barcelona is niet veel bijzonders.

    Sommige regenbuien duren 1 uur andere 3 dagen. Het is niet te zeggen.

  • Remco

    Niet eens hoor, er zijn talloze pittoresque en vrijwel onbemande strandjes tussen Barcelona en Caracas. Mochima National Park is daarin een aanrader als je niet van grote mensenmassa's houdt. Google er maar eens op!