Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Backpackers gezocht!

  • Helen

    Beste lezer,

    In november/december dit jaar, trek ik samen met een goede vriend bijna 2 maanden lang door Venezuela. We willen de volgende tours doen:

    * canaima

    * roraima

    * los llanos

    Ben je van plan in dezelfde periode één of meerdere van deze tours te doen, of ken je iemand die ze wilt doen, neem dan contact met ons op via helenjoan1@hotmail.com. We zoeken namelijk nog dringend min. 2 personen om de tours samen mee te doen, aangezien ze dan stukken goedkoper worden! Als je tips hebt waar we mensen kunnen treffen zijn die natuurlijk ook van harte welkom!

    groetjes

    Helen

  • Remco

    Helen,

    Weet niet wat voor tour je van plan bent in Canaima maar als je vanuit Ciudad Bolivar boekt (maar wrslk ook vanuit andere plaatsen) dan boeken ze die Tour gewoon vol hoor. Zit je automatisch bij andere backpackers of veelal Duitse touroperators die met groepsreizen gaan.

    Snap je noodzaak niet zo tot het zoeken van andere lotgenoten op dit punt?

    Greetz,

    Remco

  • Helen

    hoi remco,

    bedankt voor je reacties. ik vertrek morgen naar venezuela en heb er enorm veel zin in!

    De reden waarom ik medereizigers zoek is dat ik wilde reserveren voor de Roraima trek en ze ons een extreem hoog bedrag aanboden omdat we maar met zn 2en zijn. als ik nu al mensen tegenkom die in dezelfde periode naar de gran sabana willen dan scheelt me dat weer zoekwerk in venezuela. maar als er zoveel backpackers rondlopen dat ze gemakkelijk volboeken dan zit het wel snor denk ik :)

    groetjes

    Helen