Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heeft iemand tips???

  • Aernout

    Hoi daar,

    ik ga over 2 weken voor 3 weken naar Venezuela. Echt super veel zin!!!

    Ik ontmoet daar een vriend die uit Colombia aangereist komt. Een dag eerder land een andere vriend die ook meereist.

    Het idee is:

    Puerto Colombia (Choroni) - Merida - Los Roques en dan weer terug (maar dit is maar een idee natuurlijk…)

    Had een paar vraagjes, vroeg me af of iemand ideen heeft heeft over:

    1. Ik kom op Zaterdag 2 Febriari aan, om 16:00 uur. Dat is vlak voor Carnaval. Is dat een probleem? Moet ik wat regelen en wat raden jullie aan?

    2. Als ik in Caracas (vliegveld) aankom, wil ik naar het Westen, naar Puerto Colombia in Parque Nacional Henri Pittier, om daar dus Carnaval te vieren, Is het handig om te proberen om gelijk daarheen te reizen, in een ruk door, of om in de buurt van het vliegveld wat te vinden. Heb geen zin om Caracas in te gaan…

    3. Is een autootje huren een slim plan in Venezuela??? We willen namelijk van Puerto Colombia naar Merida, en dat ziet er wel uit als een mooie rit!

    Elke andere tip is ook welkom?

    Groetjes,

    Aernout.

  • theo

    Bel naar Roel die woont in Choroni 0058243-2178228 hij kan misschien nog een slaapplaats regelen. Het is met carnaval normaal helemaal volgeboekt in Choroni Puerto Colombia. En taxi(met choroni taxi) transport vanaf het vliegveld is ook mogelijk voor 100us.$ (of 70)Euro. Kijk ook op www.choroni.info voor meer info.

    groetjes Theo